Pro koho je inzerce na pay4t.cz vhodná a pro koho ideální?
Vypůjčím si slova českého odborníka na sociální média, Adama Zbiejczuka z jedné z diskuzí o přínosu Twitteru: "Spíš bych ale vyzdvihl jinou věc - obvykle hledáte opinion leadery, mají pro vás vyšší hodnotu než "BFU" - a tady je máte jako na stříbrném podnosu. Na Facebooku jsou taky - ale jak je najdete mezi těmi miliony lidí, kteří vám dost možná k ničemu nebudou?"
Česká Twitter sféra je specifická, zatímco v zahraniční jsou nejsledovanější profily celebrit, a ty se tak počítají mezi největší vlivová média (influencer), v Čechách a na Slovensku se mezi tyto "tvořiče veřejného mínění" řadí zejméha odborníci v oblasti IT, podnikatele, specialisty na reklamu, marketingu a v neposlední řadě novináři. Žebříček 101 aktuálně nejvlivnějších Twitteristů najdete na www.klaboseni.cz (někteří z top 20 jsou mj. registrováni i na pay4t.cz...)
Komunita na českém Twitteru je specifická, náš systéím tedy není vhodný pro každou cílovou skupinu. Pokud potřebujet oslovit maminky na mateřské, určitě najdete vhodnější médium, ale pokud cílíte např. na podnikatele, novináře, programátory, lidi kolem Internetu a IT, marketéry a reklamní pracovníky, je vaše rozhodnutí inzertovat skrze Pay4t správné a roumné. Reklamní tweety na konference, školení, mobilní aplikace, software, počítače, tablety, mobily nebo licence softwaru patří mezi nejúspěšnější co se týká zásahu i odezvy.
Jinými slovy, inzerce prostřednictvím pay4t.cz je ideální pro pokud například:
- hledáte do svého týmu odborníka na informační technologie - programátora, kodéra, databázového specialistu atd.
- hledáte kvalitního dodavatele v oblasti IT nebo internetového marketingu
- pořádáte akci, konferenci, přednášky nebo školení o IT, reklamě, marketingu, byznisu.
- rozjíždíte start-up a chcete o něm dát vědět odborné veřejnosti
- prodáváte software a potřebujete ho dostat mezi lidi
- potřebujete promovat nový hardware, mobilní telefon, gadgety atd.
- nebo třeba chcete zvýšit návštěvnost na svém webu a potřebujete kvalitní odkazy ze sociálních sítí...
Nebraňte svým zákazníkům v tom, aby se o vašich skvělých produktech a službách dozvěděli tam, kde sami aktivně vyhledávají informace a poučení. Twitter je považován v oblasti sociálních sítí za nejvěrohodnější zdroj informací a doporučení!
Zajímavá infografika, ze které je vidět, kdy je nejlepší čas na rozeslání tweetu tak, aby zasáhl co nejvíce a sklidil co nejvíce prokliků, byla vytvořena na základě dat služby na zkracování odkazů Bit.ly. Z ní je patrno, že pokud chcete poslat tweet, ideální je počátek týdne krátce po obědě. Naopak zapomeňte na zasílání důležitých informací po osmé hodině večerní nebo v pátek po třetí odpoledne.