Kupujte Tweety. Prodávejte Tweety. Pay4t - největší česko-slovenský systém efektivní reklamy na Twitteru.

   
service

Buďte populárnější

Přestože Facebook má vyšší návštěvnost, Twitter ho v marketingovém dopadu válcuje. Počet prokliků na odkaz sdílený na Twitteru je více než 6x vyšší, než na Facebooku. Snáze, levněji a efektivněji tak oslovíte cílovou skupinu zákazníků.

service

Určete si sami cenu!

Sami se rozhodněte, kolik jste ochotni za zveřejnění reklamy na váš výrobek nebo službu zaplatit. Momentálně se ceny pohybují mezi 200 - 500 korunami za zveřejnění v závoslosti na tom, jak je daný twitterista populární (počet followerů).

service

Vsaďte na kreativitu

V systému můžete zadat přesné znění vašeho reklamního tweetu, ale zkušenost ukazuje, že mnohem větší dopad mají sdělení, které napíše svými slovy sám twitterista. Zní pak přesvědčivěji a přivede vám víc zákazníků.

service

Máte to pod kontrolou

Nebojte se zadat poptávku, před zveřejněním reklamního tweetu ho můžete samozřejmě zkontrolovat a případně také změnit. Cena se tím nijak nemění ani nezvyšuje. Registrujte se nebo přihlašte právě teď.

   

Co si myslí ostatní? Jak na to? Kolik to stojí?

Kdo nás využívá a co o nás říkají zákazníci? Co se o nás píše?

"V mém konkrétním případě z tweetu vznikla konkrétní poptávka a pokud se dotáhne do konce, tweet se v pohodě zaplatil a inzerentovi vyplatil."

Tomáš Krause,
partner ve společnosti Internet Info (Lupa.cz, Root.cz, Navrcholu.cz)

Tabulka z případové studie
Jana Kvasničky

tabulka

Myslím si, že placené tweety můžou být opravdu velice prospěšné. Člověk ale musí pečlivě vybírat, u koho si tweet zakoupí pro jaký produkt nebo službu. Hodně důležité je také znění samotného tweetu a myslím si, že je vždy lepší, když jej vytvoří twittrista, jelikož jeho followeři jsou už zvyklí na jeho způsob vyjadřování. Určitě je také důležitý čas samotného tweetu. Já jsem byl s výsledkem spokojen.

Jan Kvasnička,
marketingový specialista, zakladatel SetrimeCas.cz

mediarMediář.cz: Z čistě marketingového hlediska mohou být reklamní tweety od tzv. influencerů oboru velmi efektivní. Musíme si však najít ty správné ovlivňovače, kteří mají dostatečný dosah. Měli bychom jim nabídnout něco, čím se zabývají na svém Twitteru, a pochopitelně odpovídající finanční ohodnocení, podle jejich vlivu.

Pavel Ungr,
senior SEO konzultant ve firmě H1 (Ataxo), článek na Mediář.cz

Pro koho je inzerce na pay4t.cz vhodná a pro koho ideální?

Vypůjčím si slova českého odborníka na sociální média, Adama Zbiejczuka z jedné z diskuzí o přínosu Twitteru: "Spíš bych ale vyzdvihl jinou věc - obvykle hledáte opinion leadery, mají pro vás vyšší hodnotu než "BFU" - a tady je máte jako na stříbrném podnosu. Na Facebooku jsou taky - ale jak je najdete mezi těmi miliony lidí, kteří vám dost možná k ničemu nebudou?"

Česká Twitter sféra je specifická, zatímco v zahraniční jsou nejsledovanější profily celebrit, a ty se tak počítají mezi největší vlivová média (influencer), v Čechách a na Slovensku se mezi tyto "tvořiče veřejného mínění" řadí zejméha odborníci v oblasti IT, podnikatele, specialisty na reklamu, marketingu a v neposlední řadě novináři. Žebříček 101 aktuálně nejvlivnějších Twitteristů najdete na www.klaboseni.cz (někteří z top 20 jsou mj. registrováni i na pay4t.cz...)

Komunita na českém Twitteru je specifická, náš systéím tedy není vhodný pro každou cílovou skupinu. Pokud potřebujet oslovit maminky na mateřské, určitě najdete vhodnější médium, ale pokud cílíte např. na podnikatele, novináře, programátory, lidi kolem Internetu a IT, marketéry a reklamní pracovníky, je vaše rozhodnutí inzertovat skrze Pay4t správné a roumné. Reklamní tweety na konference, školení, mobilní aplikace, software, počítače, tablety, mobily nebo licence softwaru patří mezi nejúspěšnější co se týká zásahu i odezvy.

Jinými slovy, inzerce prostřednictvím pay4t.cz je ideální pro pokud například:

  • hledáte do svého týmu odborníka na informační technologie - programátora, kodéra, databázového specialistu atd.
  • hledáte kvalitního dodavatele v oblasti IT nebo internetového marketingu
  • pořádáte akci, konferenci, přednášky nebo školení o IT, reklamě, marketingu, byznisu.
  • rozjíždíte start-up a chcete o něm dát vědět odborné veřejnosti
  • prodáváte software a potřebujete ho dostat mezi lidi
  • potřebujete promovat nový hardware, mobilní telefon, gadgety atd.
  • nebo třeba chcete zvýšit návštěvnost na svém webu a potřebujete kvalitní odkazy ze sociálních sítí...

Nebraňte svým zákazníkům v tom, aby se o vašich skvělých produktech a službách dozvěděli tam, kde sami aktivně vyhledávají informace a poučení. Twitter je považován v oblasti sociálních sítí za nejvěrohodnější zdroj informací a doporučení!

Zajímavá infografika, ze které je vidět, kdy je nejlepší čas na rozeslání tweetu tak, aby zasáhl co nejvíce a sklidil co nejvíce prokliků, byla vytvořena na základě dat služby na zkracování odkazů Bit.ly. Z ní je patrno, že pokud chcete poslat tweet, ideální je počátek týdne krátce po obědě. Naopak zapomeňte na zasílání důležitých informací po osmé hodině večerní nebo v pátek po třetí odpoledne.

infografika

Kontakty

Provozovatelem systému je společnost PNM International s.r.o.,

Kanceláře a korespondenční adresa:
Palackého 609/3,
735 06 Karviná - Nové Město

Sídlo společnosti:
Wattova 233/9,
702 00 Ostrava

Informace, poptávky, dotazy: pay4t@pnm.cz
Telefon denně od 8 - 18 hodin: 603 48 78 48

Jméno:

E-mail:

Vzkaz:

Kolik to stojí?

Tolik, kolik si určíte sami. Je na vás, kolik za tweet nabídnete. Minimální částka na dobití kreditu je momentálně 300 korun, což vám na zkoužku stačí. Je velmi pravděpodobné, že pokud nebudete požadovat tweet od někoho známějšího, s širším portfoliem sledovatelů (followerů), tak třeba na dva nebo tři reklamní tweety. Pokud budete stát o to, aby o vašem produktu, webu, službě tweetnul autor s širší komunitou, připlatíte si. Třeba známý internetový podnikatel Tomáš Krause, spolumajitel Lupy a dalších webů sám svou cenu nastavil na 750,- (přečtěte si jeho článek).

Obecně však platí, že v částkách do 300 korun oslovíte spíše majitele účtů s méně než 1000 followery. Pokud však hledáte zavedenější a důberyhodné autory, u nichž může být počet prokliku i zacílení na loajální skupinu větší, u autorů, kteří mají reálné followery, jsou často citováni (retweety) a mají větší interakci se svými followery, nebojte si nabídnout třeba 500 korun za tweet. Vyplatí se to.

Uvědomte si však také, že peníze nejsou vždy hlavní motivací twitteristy. Pokud se totiž chcete promovat zajímavou nebo užitečnou službu a svou poptávku dobře popíšete, zdůvodníte, zacílíte a ideálně necháte autorům volnou ruku, řada twitteristů bude ochotna přistoupit i na nižší cenu. Možná by totiž o o vaší službě (pokud by se o ní dozvěděli dřív), tweetli i tak, odměna pro ně bude jen takovým příjemným bonusem a jejich další přízeň se vám může jen hodit.

Kolik si bere Pay4t?

Naše provize se odečítá se twitteristovi při vyplacení kreditu a je pětadvacet procent z částky, kterou si vydělal reklamním tweetováním. Z provize se platí režie systému, jeho vývoj, podpora a také desetiprocentní odměna partnerům, kteří nám pomáhají získávat nové zákazníky v rámci affiliate programu.

Není vám cokoli jasné? Nerozpakujte se a zeptejte se na telefonu 603 48 78 48. Anebo se raději zaregistrujte...